SMR-H

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Září 9 14:56:57 CEST 2020

V zachode mam CS3 s triakom.
Po tom co som si precital o tych 5W ziaroveckach som si spomenul,
ze ten spinac je z jednej strany zahnednuty a to spina iba trochu silnejsi ventilator (taky nejaky este zo sociku )

:)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadecka
Sent: Wednesday, September 9, 2020 2:51 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: SMR-H

Víte jak to je, zamontujete něco do krabičky ve zdi a pak už není nějaký přídavný stykač kam dát.

A to, že to nezvládne 250W zjistíte, až se to jednou upeče = triak zůstane sepnutý trvale. Nebo vám zhnědne krycí plast, protože ten triak bude topit víc.

Měl jsem auto, kde byly shořelé žárovičky na podsvícení budíků, dal jsem tam nové, ale 5W, originál tam patřily 3W (vypadají úplně stejně). Že jsem tam dal moc silné jsem zjistil, když jsem se v tom příště vrtal a ty původně bílé plastové objímky byly všechny hnědé.

Já bych to radši předimenzoval, než měl na hraně nebo mírně poddimenzované (a 250 vs. 200 W, to je 25% rozdíl).

P.K.