SMR-H

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Září 9 11:28:51 CEST 2020

Uz rozumieme, rychlo som si po Vas precital a vobec  sa nad tym nezamyslel. Podla toho co poslal p. Fucik je tam rezerva dostatocna.
Problemy sa zdaju byt pri spinani ziaroviek, co je asi jasne - dynamicka zataz. Tu sa bude spinat odporova spirala, no problem s vykonovou stratou ostava.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jirka
Sent: Wednesday, September 9, 2020 10:16 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: SMR-H

Možná si nerozumíme...

Příp. výměnou (nebo i ponecháním zdánlivě dostatečně proudově
dimenzovaného) triacu to s největší pravděpodobností nevyřešíte. Není to jako třeba u MOSFETu, kde s vyšším povoleným Id klesá jeho Rdson a tím i výkonová/tepelná ztráta při nějakém uvažovaném proudu...

Prostě byste musel triac lépe chladit.

Jinak (obecně) se pokoušet o poddimenzování čehokoliv kdekoliv je fakt nesmysl a čínská úchylka.

--
Jirka