Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Září 8 17:03:48 CEST 2020

Odbočím - jak chodí LinuxCNC na RPi? Předpokládám, že je stroj nějak přidrátovaný ke GPIO. Popravdě jsem vynechal poté, co na první stránce projektu je většina obsahu věnována tomu, jak poznat PC s LPT...

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: út, 08 zář 2020 15:16
Subject: Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Na střídačku.
Pokud se chci podívat na nějaký film, pustit musiku nebo TV, tak LibreELEC.
Když si chci něco vyfrézovat, tak Armbian (tedy odnož Debianu) s
nainstalovaným LinuxCNC.
Teď zrovna píšu a ladím nějaký svůj SW, tak to samozřejmě taky pod
Armbianem.

S tím Arbianem je z toho takový celkem slušně použitelný počítač. Jen s
WWW browserem
je to špatné, bez HW akcelerace videa tam všechno sebou škube. A protože
dnešní web už
není tak moc o informacích ale o zobrazování reklam (ideálně
pohyblivých), tak je to špatné.

Ta moje deska bootuje z SD karty (dražší modely mají eMMC na desce). Tak
to střídání
systémů není tak složité, jen přehodit kartu.
Mám v plánu rozjet bootování ze sítě přes PXE, ale ještě na to nedošlo.
Já to PXE obecně dost používám, všechna ostatní technologická  PC mám
takto bootována.

PL