Re: identifikace optočlenu

Úterý Září 8 01:21:25 CEST 2020

Koukám na to, že ta linka RS485 není galvanicky oddělená. No je to
možné? U 100A tyristorového měniče? Ten měnič dělá v rozvaděči takový
bordel, že je problém na něco tam koukat osciloskopem. Vím, že tady
proběhla diskuze ohledně oddělené/neoddělené linky, ale tady bych
očekával, že to oddělené bude.

Anděl