[OT] Dobre rano s CT - kutiluv koutek

Pondělí Září 7 20:59:21 CEST 2020

Úryvek z jiné poradny:

Ono je tam víc problémů. Když jsem se v tom šťoural, konstatoval jsem, že
ten dráteník co tam tu elektriku páchal měl zlaté české ručičky, jen mu do
nich na$rat a revizák musel mít v krvi hodně promile, když bouchnul razítko
na revizní zprávu. Třeba to teď vydává za třetí odboj, že tím škodil
komunistům.

 ---------- Původní e-mail ----------
Od: sam.hw <sam.list.hw na gmx.com>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 7. 9. 2020 16:50:00
Předmět: Re: RE: [OT] Dobre rano s CT - kutiluv koutek
Zdravim, s tim nadelate, vzdyt elektrika, to jsou jenom dva draty: jedna z
elektrarny, druha do elektrarny.nic na tom neni!;) bohuzel i mnoho
profesionalu se k tomu tak stavi, a to prosim maji i certifikaty.jsem
jednoho takoveho poslal k sipku, kdyz se mi proboural k sousedum, protoze
prohluboval  zlabek pro nove vedeni.i kdyz jsem mu jasne rekl, ze to chci
plochym kablem pod omitkou. dalsi mi,  v ramci rekonstrukce v baraku,
propojil nulak v novem svetelnem okruhu (primo pod svitilnou) se zemi ze
stare zasuvky(ktera se pak mela odpojit  - rekonstrukce probiha v dome, kde
se normalne bydli)...pulden jsem hledal, proc mi najednou lita proudovy
chranic, i kdyz jsem mel predtim vsechny okruhy zmerene. kamarad - statik
taky nadaval, kdyz mi licil, jak jeden elektrikar malem shodil novy, 3
patrovy dum.v prizemi si smyslel udelat drazku po cele sirce nosne zdi.
akorat drazka byla hluboka 80% tloustky zdi.nastesti si toho vsiml vcas. :)-