co delat s windowsama krome smazani?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Září 7 18:10:52 CEST 2020

Protože si vedu "evidenci" tak mýtus  vylučuji:
Čistá instalace W10 - start ( od stisku tlačítka na PC)  7 sekund
čistá instalace W7  - start  13 sekund
Po cca 2 letech, ve W10 je asi 40 různých instalací, používám je hodně
často, někdy běží celý den.
 Ve W7  "jen" 16 programů, doba využití je zhruba třetina až polovina toho
co na W10.
W10 start 14 sekund
W7 start 31 sekund.
 Stejný stroj, stejné disky.. prostě na stejném HW.

Občas se u těch W7 stane, že ta doba startu se ještě o dost prodlouží.
Přibližně 1x za 10 startů. Pak je to "věčnost" stále se točí ta úvodní
obrazovka.
Zjistil jsem, že to asi souvisí se sítí, W7 čekají asi dlouho na nějakou
aktivitu na LAN, u W10 stav LAN nemá na dobu startu vliv.
Odezvy prohlížečů ve 2 roky starých W7 jsou znatelně horší než ve W10. (
pozná to i manželka :-)  )

Vím, že je to takové hrubé srovnání, ale když už mi ty wokna nabíhají na
SSD disku dlouho je to znamení pro přeinstalaci.