co delat s windowsama krome smazani?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Září 7 13:30:52 CEST 2020

To spomalovanie casom je v dnesnej dobe uz tak trochu mytus.
Platilo to ked boli pomale HDD a casom sa nabalovali registre
Kedze W je na nich zivotne zavisly, spomalovalo to jeho beh bolo to hodne vidiet na WXP.
Dnes je hlavnym spomalovacom samotny uzivatel pretoze casom instaluje dalsie a dalsie veci ktore napriklad nabiehaju po spusteni alebo bezia na pozadi a robia si pri tom rozne niekedy az nezelane veci. Reinstalacia znamena zbavenie sa vacsiny nepotrebneho. Potom prichadza ten pocit vitazstva po preinstalovani OS. A ja osobne len krutim hlavou nad teoriami typu W7 je pomalsi ako W10 a podobne (a pomedzi to sa dozvieme ze dotycny dal do W10 aj SSD disk). Kazda nova verzia W je radov vacsia a viac zaplnena balastom takze logicky nikdy nemohla byt rychlejsia. Bavme sa o WXP W7 a W10, vsetko medzi bol nevydareny paskvil

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, September 7, 2020 1:03 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: co delat s windowsama krome smazani?

>No W sa mi pomstil za to ako  som nan nakydal :)

To by vysvetlovalo, preco ho tu niektori chvalia - uz vedia, co sa stane, ked budu nadavat.

To, ze W10 sa nespomaluje po case tak ako W7 je mozno tym, ze vlastne nic ako W10 neexistuje, kazdy rok sa nainstaluje komplet novy W a pri tej prilezitosti sa z balastu, co sa nazbieral predchadzajuci rok (napr. v
registroch) vyberie len "best of" (sem-tam si to potom odnesu veci o ktorych M$ nie je presvedceny ze su potrebne).

wek