MAC adresa pro IoT

Pondělí Září 7 13:25:52 CEST 2020

Jasne, zmena v INF, nejak mi to nepripadalo jako problem. Mam za to, ze
nepodepsane ovladace lze stale bez problemu instalovat, jen se to
potvrdi - nebo ne? Treba ST-Link myslim taky nema podepsany ovladac a
ruzna dalsi zarizeni musim obcas take odklikavat kdyz to instaluju.
Nevim ovsem, jestli je nejak vic druhu/urovni podpisu...