co delat s windowsama krome smazani?

Pondělí Září 7 11:52:41 CEST 2020

V bývalé práci mi na notebooku s W7 něco žralo místo na harddisku.
Když jsem se obrátil na IT support, řešení bylo přeinstalovat na W10.
(A to vzdáleně, ani jsem u toho nemusel sedět celou dobu.)

Doma mám dvě vykopávky Dell E4300 s Windows 10. Asi bych se k těm W7
už nevracel. Notebooky to nejsou nijak svižné, ale nám to stačí na
takovéto domácí PCčkaření. Občas se stane, že to po probuzení ze
spánku je pomalé, takže restart, ono ale vypnout / zapnout není o
tolik pomalejší než jen uspat a probudit.

P.K.