co delat s windowsama krome smazani?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Září 7 11:32:22 CEST 2020

Toto:
powershell -noexit -command "[console]::WindowWidth=100; [console]::WindowHeight=50; [console]::BufferWidth=[console]::WindowWidth"

by nestacilo?

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Martin Blaha
Sent: Monday, September 7, 2020 11:24 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: co delat s windowsama krome smazani?

No já je používám dodnes W8.1 včetně té START nabídky formou dlaždic a zatím jsem nezaznamenal žádnej problém, kromě jednoho kterej mě dost štve a to že si okno Powershellu nepamatuje velikost, mám 27" 4K monitor a tak sjem si na Powershell nastavil větší písmo a po každém jeho spuštění tu velikost musim nastavovat znova. S předchozím rozlišením 1680x1050 si velikost správně pamatoval.

MB