Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Září 7 08:00:23 CEST 2020

Já to mám místo STB, protože TV nemá T2 a měnit se mi ji nechce je cca 5
let stará. Takže na tom koukam na "live TV" a nahrávám. Až budu mít jednou
novou TV tak si to nechám na nahrávání, protože to je úplně dokonale.