MAC adresa pro IoT

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Září 6 20:56:36 CEST 2020

Já také MAC adresy kupuji v pamětech k tomu určených od Microchipu. 2^48 ti vážně přijde málo?

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Sunday, September 6, 2020 8:45 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: MAC adresa pro IoT

To jsem prave nasel ale pak jsem v nejake diskusi cetl, ze to neni ta
spravna globalni... Ale mozna chybna uvaha v prispevku, pokud to je
obecne akceptovano, tak schudna cesta.
Stejne mi vrta hlavou, ze 2^48 neni v tomto pripade az tak moc, navic
fragmentace, 3 byty na vyrobce, nekdo si to koupi a pouzije zlomek...