co delat s windowsama krome smazani?

Vladimír Franěk vladimir.franek na mobilcz.cz
Pátek Září 4 22:58:56 CEST 2020

S W10 žiji od doby co byly vydány, na mých PC a NB bez problému.

Modrou smrt jsem u zákazníků viděl několikrát, ve všech třech případech to bylo vadnou RAMkou na skládaných NoName PCčkách.

Většina kolegů co spravovali Linuxové servery byla normálních (tedy dá-li se to obecně o ajťácích říct :)) nicméně cca 10-20% bylo velmi „militantních“, neuznávajících cokoliv co nebylo

kontaminováno  Linuxem :).

Vladimír

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Friday, September 4, 2020 10:05 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: co delat s windowsama krome smazani?

Ja pouzivam W10 asi 3 roky, nikdy jsem zadny problem nemel.

 Kdyz nejaky byl, tak nevyznamny - sel vyresit za pomoci webu. Ruzne drivery na stare periferie atd.

Ty rebboty se daji zkrotit, zakazat a poustet si updaty rucne. Take  me to kdysi "dostalo" a ja potreboval neco rychle, a ono to ne a ne..

Ale neberu to jako problem, da se to vyresit. Za me je to nejspolehlivejsi system, jeste se mi nestalo, ze by se to kouslo, zamrzlo, nebo nejaka modra obrazovka.

Pravda jede to na I7 coffe s 32GB RAM, to je take cast uspechu.

Ony ty desítky jedou i na nejakém starém celeronu a jako minimum je uvadeno 2GB ram, ale s tim se opravdu pracovat nedá - to bych nazval opravdu rozcarovanim.