co delat s windowsama krome smazani?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Září 4 15:24:30 CEST 2020

On Fri, 4 Sep 2020, Pavel Kadečka wrote:

> No, o linuxu se zas říká, že je user friendly, ale přátele si vybírá :-)

Ted jsem chvili pouzival okna na linuxu (Centos 7 a Ubuntu 20) a bylo
to pro mne docela utrpeni. Musim rict ze nevidim zadny velky pokrok
za poslednich 20let . Kazdej si to patla po svym, zadne jednotne
prostredi a to vse pro par uzivatelu. Prechod z jednoho do druheho
systemu je jinej svet. Dostalo me Ubuntu - kdyz jsem tam chtel v grafice
nastavit vlany tak to kupodivu neslo, v Centosu je tam volba v konfiguraci
interfejsu, ale v ubuntu ne, tam se musi jit do shellu, najit v google
jak na to a editovat soubory.