co delat s windowsama krome smazani?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Září 4 13:51:44 CEST 2020

To bych si bez znalosti te jejich telemetrie neodvazil tvrdit - co kdyz
je tech brblalu malo, ale jsou moc hlasiti?
Mivali jsme v predchozim zamestnani taky sber telemetrie, ktery umel
poslat i minidump naseho procesu, ktery spadl - krome par zjevnych chyb,
ktere postupem casu umelo QA vychytat pred releasem, byly posleze
vsechny pady zpusobene 'kosmickym zarenim' - tj. predpoklad byl proste
nespolehlivy hw (bud pretaktovany, nebo vadne RAMeti).
Tim tedy netvrdim, ze ty 'hlasene' problemy W10 jsou takoveto, jen
rikam, ze na tvrzeni o jejich nespolehlivosti nemame dost statistickych
dat (na rozdil od MS).
J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>