co delat s windowsama krome smazani?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Září 4 13:40:57 CEST 2020

Windows 10 mam vsude. Jedina vec, kterou pravidelne zapominaly jednu
dobu, bylo nastaveni defaultnich aplikaci, to uz nedela. Jinak nikdy
nezapomely nic. Reboot mam zakazany pres policy editor, plati vubec pro
cele aktualizace, ktere jednou za cas poustim cilene rucne. (mam PRO).
Jinak pouzivam misto dlazdicoveho startu Classic Start, to je jedine, co
se mi na W10 nelibi (a ta dualita nastavovani).
Proti W7 mi nic nechybi, jsem stale aktualni a vse funguje - na druhou
stranu je pravda, ze jsem hardwarove celkem aktualni, takze ke vsemu
jsou drivery - musel jsem prodat zcela hw funkcni scanner, protoze pro
nej uz driver nebyl.

Takze z hlediska mych zkusenosti ty stesky nechapu (a z hlediska sve
profese mi forced updaty prijdou jako naprosto uzitecna vec).

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>