Jakou rychlost blikání registrují rybičky?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Září 4 13:10:17 CEST 2020

Dobrý den všem,

Jaká je potřeba min frekvence PWM regulace světla u akvárka, aby to ryby nerušilo?

A vlastně stejně tak jsem si všim, že zadní světlo od kola v režimu trvalého svitu má taky nějakou PWM. Bylo to když jsem světlo dal kočce na postroj. Takže dotaz 2: Jakou frekvenci blikání vnímají kočky?

Mimochodem, výlety s kočkou mají některá specifika. Např. zatímco pejskové stromy očůrávají, kočka na ně šplhá. A když to dělá se světlem na zádech a rychlostí asi 2 m/s, vypadá to dost efektně:-)

Díky,
PH