OT: kurz dolaru

Karel M a8dtljb na gmail.com
Sobota Říjen 31 13:47:49 CET 2020

Mi taky banka přirážela, třeba při nákupu v Polsku byla stržená částka za 1
zlotý asi o 20 haléřů víc, než byl oficiální kurz.
Pořídil jsem Revolut a už mi to ušetřilo tisíce Kč, třeba kamna za 4000
zlotých plus kouřovody, to už je hned tisícovka dole.
To, že kamna jsou česká a jel jsem pro ně do Polska, komentovat netřeba.
Karel