porucha lcd

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Říjen 31 13:04:56 CET 2020

Dobre sobotne ranko

Stala sa vec, vecer vypnem na stole ntb, vsetko ok. Rano zapnem a na displeji 3 pasiky cierne. Po pritlaceni na nom sa pasik trochu zmazal, je to vidiet na obr v strede priblizne. Co to je?

Nieco ine podobne sa mi stalo ale pred rokom na tom istom displeji. Objavil sa tmavy nepriehladny flak, hranice mal ostre ako pixely. Casom sa rozsiroval hlavne do sirky, casom sa to zastavilo aso na10cm sirky, vyska asi 1.5cm. Uz som chcel kupovat nove lcd ale zacalo to blednut a priesvitniet a casom to zmizlo uplne.

Co to je? Co to bolo? Obr v linku dole.

https://ibb.co/RHB4sfZ
--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.