kurz dolaru

peto.janis na gmail.com peto.janis na gmail.com
Sobota Říjen 31 11:06:31 CET 2020

Dobrý deň,

V porovnaní som nenašiel Transferwise. Tak skúsim trošku k nemu.

Založíte účtu cez internet, pošlete kópiu občianky, zadáte mobilné číslo
a čakáte na kartu, ktorá prišla poštou za pár dní.

Oproti iným bankám ponúkajú "Multi-currency account" (
https://transferwise.com/help/tiers/1350/using-your-multi-currency-account
) - t.j. pre každú menu vytvoria účet so samostatným číslom a kurz
používajú svoj (USD účty sú v tom ich US formáte).

*Majú online kalkulačku na prevod z/do inej meny aj s poplatkami. Môžte
skúsiť tu (pozor, je tam možnosť spôsobu Send Money/Multi-Currency
account):*

https://transferwise.com/gb/pricing/send-money?source=USD&target=CZK&payInMethod=BANK_TRANSFER&sourceAmount=13

Poplatky -  to je dosť zložité, myslím že do 200,- Eur a 2x denne
transakcie je to bez poplatkov, ale na to majú celú stránku popísanú
(teda viacero...).

Čo ma fakt potešilo, je jednoduchosť web rozhrania - jednoduché, rýchle,
intuitívne. Proste tak, ako by malo byť.

Na prihlasovanie používaju dvojfaktorové prihlasovanie, ale - pokiaľ sa
prihlasujete z jedného PC, netreba ju. Ale ak zdetegujú prihlásenie z
iného zariadenia, tam posielajú kontrolnú SMS. Mobilnú aplikáciu tuším
ani nemajú (ďaľšie plus pre mňa).

Samozrejme používaju refferal program, t.j. na základe odporúčania
(treba použiť invite link) ktorý je výhodný pre toho, čo pozýva. Ak
zoženie 3 nešťastníkov, dostane na účet 60,- Eur (tí traja musia spraviť
obrat na účte 250,- Eur každý) a bezplatné transakcie do 500,- Eur. Ak
je záujem, link pošlem.

Tento účet používam občas (nemám potrebu, chcel som oddeliť internetové
transakcie od domácich financií) na nákupy cez inet, a prevody peňazí z
iných internetových služieb (earnings). Kartu som použil asi 2x.

p.j.

Dňa 31. 10. 2020 o 9:47 Zdenek napísal(a):