Downgrade Thunderbird

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pátek Říjen 30 20:36:44 CET 2020

Dne 30.10.2020 v 20:06 Halen napsal(a):
> DD
>
> Dnes mě to taky potkalo, před restartem aplikace to lze zachránit jednoduše.
>
> Jestli máte Widle, tak před restartem aplikace smažte C:\Program Files
> (x86)\Mozilla Thunderbird\ Updates.
>
> Poté ukončete Thunderbird. Do registru přidejte následující:
>
>   * Type 'Run' in search and select 'Run' app
>   * In 'Run' app type*regedit*and click on Ok
>   * HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies
>   * Create new subkey called 'Mozilla'
>   * HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Mozilla
>   * Then create new subkey called 'Thunderbird'
> [...]

Výborně,

díky za informaci, už jsem to použil.
Taky jsem si zkusil downgrade svévolně upgradovaného Thunderbirdu;
naštěstí jsem měl čerstvou zálohu profilu a uloženou instalačku, takže
to ani moc nebolelo.
Jen doufám, že se na ten zákaz updatů Thunderbird nevysere jako předtím
(měl jsem nastavenou ruční instalaci updatů, protože zakázat to nešlo).

Ještě jednou díky

jf