[OT] Telekom konci s emailom

bufran na seznam.cz bufran na seznam.cz
Pátek Říjen 30 16:42:03 CET 2020

Dyt oni psali ze maily uz nepouzivaji, tak je zbytecne po nich chtit aby ti
poslali mail, ne?

Dneska malokdo mail pouziva, uz se mi stava i to ze mi nabidky firmy
posilaji facebookem ... Asi jina doba. Asi jsem uz stary.

Franta.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Richard Kaliciak
Datum: 30. 10. 2020 v 16:30:13
Předmět: [OT] Telekom konci s emailom

Dobry den,

som vrcholne ... (nahnevany). Slovensky telekom ukoncuje fungovanie
e-mailovych stranok od 01.12.2020. Pre sukromne osoby bez nahrady. A
tuto informaciu sa dozviem az od plynarov, ze kam mi maju posielat fakturu.
Hlavne ma ... hnevaju taketo frazy ako "zvysovanie kvality",
"modernizacia", citujem:

Keďže neustále pracujeme na zvyšovaní kvality a modernizácii
technologických platforiem, ako aj nami poskytovaných služieb,
pristupujeme v súčasnosti k ukončovaniu niektorých produktovo a
technologicky starších alebo menej využívaných služieb. Toto je aj
prípad služieb elektronickej pošty. Práve z tohto dôvodu pristupujeme k
ukončeniu poskytovania elektronickej pošty ku dňu 31.12.2020.

Keby mi aspon poslali Mail, ze budu koncit, ale nic!
No nic, ked uz je ten piatok, aspon chcem upozornit aj druhych, aby si
urobily archiv a presli niekam inam.

Richard Kaliciak