Cisteni pajecich hrotu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 30 11:47:16 CET 2020

Mně by se líbil nějaký "poželezovač" hrotů.
Neznáte něco takového?
Prostě na měděný povrch hrotu nanést vrstvu železa.

Já jsem si dřív do mikropáječek dělal hroty sám na soustruhu.
Rovnou ze železa, takže jsem povrch dál nemusel řešit.
Pak si udělat jakýkoli hrot na míru nebyl problém.

Ale hrot pro T12 neudělám. Koupil jsem si nějaké co nejtlustší, které
bych mohl do požadovaného tvaru na soustruhu upravit. Ale pak to
bude mít měděný povrch.
Ještě zvažuju variantu na nějaký tlustý hrot vyříznou závit a pak na to
dělat železné "nástavce", které by se na to šroubovaly.

PL