RE: Pájecí hroty T12 pro Hakko pera

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 29 23:17:38 CET 2020

S nějakým takovým perem si známej stavěl páječku a nějak s tím dost bojoval:-)

PH

Od: Petr Labaj
V těch hrotech T12 se termočlánek používá současně jako žhavicí vlákno.
Tak je to pro mě o to nepochopitelnější.
No ale nějaká kulišárna tam asi bude, když to více lidem blbne.

Před několika lety jsem pro jednu firmu vyvíjel páječku. Požadavek byl, aby dobře hřála a byla levná. Měli už i vybrané pera určená k nějaké Hakko. S originál perem to fungovalo luxusně, ale oni pak nakoupili nějakou levnou náhražku a pak byly psí kusy, jednou se mi i na chvíli rozžhavilo do červena:-) Závěr byl, že v originálu se čidlo dotýká vnitřku hrotu a v té náhražce ne. Tipuju, že tady bude problém podobný, jen se to po chvíli blbnutí vevnitř posune a je pokoj.