[OT:] Commander nevidi sitovy disk

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Říjen 29 14:47:29 CET 2020

To ano, ale potom ich zas nevidim v programoch, ktore nebezia "as
administrator" a tych je viac. Nemozem vsetko pustat takto (firemny
pocitac). Tak mam 2 ikony na TC, jednu s vlastnostami nastavenymi "as
administrator" a druhu bez :)
Ja s tym problem nemam, len som to uviedol ako moznu pricinu.

miro

št 29. 10. 2020 o 14:18 <zu1234 na seznam.cz> napísal(a):