Re: HW: Torx security šroubovák

Libor xlibor na tiscali.cz
Čtvrtek Říjen 29 10:51:03 CET 2020

Myslím že jsem to tu měl na servis a bylo tam 3x 18650 narovnané okolo
motoru, ale je možné že to byl trochu jiný typ, už si to přesně nepamatuji.

Jinak na baterie v číně určitě doporučuji prodejce LiitoKala nebo tak
nějak. Bohužel najdete i padělky s dobrým hodnocením :-(

Jaké napětí má nabíjecí adaptér, podle toho by se dalo odhadnout počet
článků?

Libor