Re: Osazovačka snad už finálně

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Říjen 28 18:09:05 CET 2020

zdravim,
ja pokukuji po laserech od tohoto prodejce, je aktivni na forech, lasery testuje, takze bych tomu veril..
https://www.ebay.com/itm/7W-NUBM44-V2-450nm-Laser-Diode-In-Copper-Module-W-Leads-DTR-G-2-Glass-Lens/171841770497
ale zatim neverim sobe, ze bych si tim neublizil, takze jsem zatim neobjednaval :-)
samozrejme ne to jen LED bez driveru a dalsiho chlazeni.. pan nabizi i vetsi prumery te medi..
v.

> Od: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 28.10.2020 17:51
> Předmět: Re: Osazovačka snad už finálně

Myslím, že obecně platí: pracuje-li polovodičový laser za vhodných podmínek,
 tak je jeho životnost velká. Řádově tisíce hodin.
 Pokud pracuje za špatných podmínek (nedostatečné chlazení, přetížený
 laser), pak
 může být dost krátká.

 Řekl bych, že koupě laseru v Číně je z podobné kategorie jako koupě
 LiIon akumulátorů.
 U obého Číňani (někteří) šíleně podvádějí. Ale jsou i slušní prodejci, a
 jejich produkty
 jsou pak bezva. Takže to chce hodně číst recenze uživatelů. A a to
 nejlépe ty dodatečné
 recenze, které napíšou někteří uživatelé až později po reálných
 zkušenostech.

 PL