Downgrade Thunderbird

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Říjen 28 17:14:05 CET 2020

Obecně platí, že downgrade fungovat nemůže, protože starší verze nemůže
znát formát dat budoucí verze. Při malých změnách nemusíte narazit na
žádný problém, ale nikdo vám to nezaručí.
Můžete si ale zazálohovat profil
(c:\Users\%USER%\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\bflmpsvz.default)
a přinejhorším se vrátit.
Ale díky za varování, zůstanu u 45.3.
L.

P.S. asi to bude obecný problém, Androidí Firefox dok*rvili neskutečně,
omlouvám se za ten výraz, ale žádný slušný do nedokáže popsat.