Re: Osazovačka snad už finálně

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 28 16:52:33 CET 2020

V 10.2019 mě laser mě stál 75USD.
Kupováno na eBay, kde je (podle mě) lepší výběr než u Alíka.

Někdy v 19. století tady myslím bylo zavedeno pravidlo, že se nesmí
posílat přílohy.
Platí to ještě?
Dám sem přílohu o velikosti 27 kB. Pokud pravidlo stále platí, tak se
omlouvám. A zřejmě budu zastřelen za úsvitu.

Jinou šablonu zrovna nemám, po použití je vyhazuju. Tuhle na fotce budu
osazovat dneska večer, tak jsem ji blejsknul.
Aby to bylo trochu vidět, tak jsem to vzal proti světlu.
Je to celkem velká deska (zhruba eurokarta), ale z hlediska SMD dost
řídká, jsou tam hlavně výkonové TH prvky.
Tyhle laser řezal necelé 2 minuty.
IO jsou v SO8 a SO16, pasivy 0805 a pár výkonových 1206.

PL