Re: HW: Torx security šroubovák

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Říjen 28 13:07:51 CET 2020

Nabídku na sadu Torxů Security jsem už dostal soukromě.   Díky .
Na vysavači je napsáno, že by měl jet  vždy po nabití 35 minut.  Taky když
byl nový, tak to asi tak mohlo být.  On trvale nejel nikdy, je to spíš na
tokové sbírání drobečků po vnoučatech z křesel a sedaček auta.  Teď po
třech letech ale vydrží tak max. 10 minut.
  Při 27Wh ( viz štítek )  a 18 V to vychází na  1.5 Ah.  Pro 35 minut tedy
proud cca 2.6 A.
Pokud koupím toto :
https://www.aliexpress.com/item/32854388474.html?spm=2114.12010612.8148356.1.66fa122eOSncgl
tak tam je napsáno max discharg  4A. Takže by to mohlo stačit.   Ty články
už mám , ale jen 3 ks, vypadají dobře a i tady v konferenci byly
doporučeny. Nakonec to finanční riziko není tak velké.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com