Re: Osazovačka snad už finálně

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 28 00:44:47 CET 2020

Já jsem se hned v dalším postu opravil. Utekla mi nula. Je to 140-150um.
No co už, nula sem, nula tam... ;-)
Prostě běžný tlustší křídový papír. Je to tloušťka tak akorát vhodná na
správnou výšku vrstvy pasty.

Kupodivu to, že se papír strakatý, žádný zásadní vliv nemá.
Nepoužívám stránky, které jsou celé černé (třeba s nějakým velkým
obrázkem). Ale běžným textem potištěná stránka nedělá problém.
Už jsem mockrát zvažoval si koupit čistý kříďák, ale zatím vždy
pohodlnost zvítězila. A katalog AMP je pořád po ruce...

Přece jen ten 5.5W laser už má docela slušný výkon.
Dřív jsem experimentoval s "nabarvením" papíru tím, že jsem
ho protáhl otevřenou kopírkou a tím ho potiskl celý černý.
Ale samozřejmě to žralo toner, a moje kopírka měla problém
s tlustším kříďákem.

Pak jsem zkusil další variantu. Objet motiv napřed velmi rychle,
případně i s nižším výkonem. Tím se papír neprořízne, ale jen
zčerná. Pak jel druhý průchod už pomaleji a řezal černou
stopu.

Ale nakonec se to ukázalo zbytečné a jedu to hlava nehlava
bez ohledu na barvu.

PL