Re: UX malých zařízení [Was: Jaký ekvitermní regulátor?]

Standa Palas stpalas na volny.cz
Úterý Říjen 27 14:26:12 CET 2020

Jo tyhle znám a párkrát jsem je nastavoval u zákazníků. Je to vrchol
debility.  Jedno z mála zařízení kde se bez návodu nechytám.
První procesorový regulátor který jsem kdysi nastavoval byl regulátor
pro kotle od Destily. Mělo to jednu sedmisegmentovku a jedno tlačítko
které rozlišovalo krátký, dlouhý a superdlouhý stisk a pak myslím ještě
dvojstisk. Nastavit to byl porod ale pořád to bylo lepší než ty
termostaty od ABB.

S.P.