Re: Hodinářské brýle/lupy

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Říjen 27 14:00:43 CET 2020

Já mám raději stolní, ale používám i hodinářské.
Mám je asi sto let, takže nevím, kde jsem je koupil (určitě čína).
Používám nějakou s děsně velkým zvětšením, takže máš objekt děsně
blízko. Dobré na sledování, špatné, že nic pod lupou nepřipájíš, neb si
spálíš čumák.

Koukni na diskuzi sem:
http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php?f=9&t=3783

Je celkem podstatné, jestli hledáš předvěs na brýle, hodinářskou lupu a
nebo "čelenku".