Re: čidlo na alkohol

Pondělí Říjen 26 19:57:56 CET 2020

Ty elektricky tvarovky by mely byt sichr, jednak se to dela specialnim
aparatem, ktery hlida prubeh napeti/proudu/cas a jednak je tam nejaky
vystupek, ktery po nataveni vnitrku vyjede a signalizuje OK.
Ja to provizorne varil normalne trafem s primerenym napetim a stopkama,
jeden spoj jsem zkusil a rozriznul a je to asi fakt tutovka - dokonale
provarene. Jen je dulezite trubku oskrabat, aby se odstranila zoxidovana
vrstva, na to maji profici taky cajk, ja lamaci nuz :-D