dvbt2

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 26 16:50:55 CET 2020

[preposielam]

Dobry den,

nejako som sa v tomto vlakne uz stratil, ale chcel by som sa spytat,
ci ste skusal konstelaciu:

DVBT2 antena -> symetrizacny clen 300/75 -> 15m koax -> tv resp.
spektralny analyzator + atenuator

Skusil by som to takto preto, aby ste vylucil vsetky aktivne prvky v
tom retazci a mal tak originalne pozadie. Ak na TV nic nechytite, tak
pripojte namiesto nej spektrak a pozrite si amplitudy a celkove
spektrum. Markery si dajte na Vasich 610MHz a 8MHz sirku pasma a keby
ste mali este aj moznost zobrazenia cez "vodopady" bolo by to super.
Osobne si myslim, ze z tych Vasich obrazkov, nieco Vam orezava
spektrum na jednej strane pasma a to je asi Vas problem. A to moze
robit ten Vas zosilovac, ktory mate v tej antene primontovany.
Mimochodom este ste nepovedali, ci ten Vas zosilovac je tranzistorovy
alebo integrovany 4-vyvodovy fliacik. Mozno bude nakoniec riesenie
pohladat iny vysielac a iny kanal.

A.

p.s.: Viem ze radiovych technikov je tu dost vela a su urcite
kompetencnejsi a s bohatsou praxou a vzdelanim. Ak teda moj tip
vyzneje tak neprofesionalne, tak ma berte prosim s rezervou. Dakujem.

PS2.
Nezabudnite si prepnut vstup na 75Ohm