Re: OT: Jaké PMR?

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Říjen 26 13:47:01 CET 2020

V prvom rade standardna cena UV-5R je na urovni 25EUR takze 7 dolarove
radio je velmi podozrive. Mozno je to vysvetlenie nizkej kvality. Ani
pri nakupoch z ciny nejdem prioritne po cene, lebo sa to niekde
odzrkadli. Takze ak vas nalakali na tretinovu cenu, tak...

Nasa komunita to roky vcelku uspesne pouziva na dorozumievanie. Neuspeli
by ste u nich vasou argumentaciou, pretoze to jednoducho splna
poziadavky. Nevsimol som si nikoho, ze by mal so sebou spektrak. :-)
Opakujem, ze ja vnimam rozdiel v porovnani so znackovym radiom, ale
komunikujeme na dohodnutych frekvenciach a to je vsetko, na to UV-5R
postacuje.

Dňa 26.10.2020 o 12:07 Jan Kuba napísal(a):