OT: rekonstrukce vozovky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 26 09:49:49 CET 2020

Teď už je to "s křížkem po fúnuse" ale mě tchán naučil řešit problémy
podobného rázu diplomaticky.
Koupit basu piv, nahoru na basu položit dva rumy a při vlastní stavební
akci dojít za těmi dělníky. A domluvit se na  drobnostech.
Funguje to skvěle, v průběhu delší realizace je vhodné dodávku opakovat, s
tím, že přihodím pár krabiček cigaret (povšimnutí, že jejich "řídicí"
kouří)
Vyjde to levněji, než lítat po úřadech a stále se někde dohadovat.
Už jsem to použil 2x - jednou když se zateploval barák a potřeboval jsem
něco jinak a podruhé když jsem do 30m výkopu potřeboval přihodit chráničku.
Při té druhé akci mi ještě opravili vjezd do garáže - udělali v rámci
hlavního asfaltování nový asfalt.

Bez
virů. www.avast.com
<#m_-4751348536893309483_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>