Re: OT: Jaké PMR?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Říjen 26 09:25:13 CET 2020

UV5R NEsplna legislativu pre PMR, o tom niet pochyb ( ak sa nieco
nezmenilo, tak minimalne v bodoch maximalny vykon a vymenitelna antena )
Ked ludia nevedia, co postlacali, tak dokazu vysielat na uplne inych
frekvenciach ako PMR.

Baofeng robi aj ciste PMR-ky, nieco ako BF-T6, ale s nimi nemam osobne
skusenosti.

Dodo

po 26. 10. 2020 o 8:38 JP <dodo.hw na jnc.cz> napísal(a):