Jaký ekvitermní regulátor?

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Pondělí Říjen 26 07:51:16 CET 2020

Dobrého dne přeji.
Známý potřebuje řídit trojcestný ventil hlavicí Siemens Acvatix SSB31 (dva dráty+nula) který mu bude míchat vodu z kotle a akumulační nádoby do topného okruhu. Nic víc nechce. Požádal mně o namontování nějakého ET regulátoru.
Já sám mám MTR01 ale ten jsem montoval někdy před pěti lety. Rozhlížel jsem se po netu a je tam spousta typů za peníze od cca 1000 Kč až po částky v desítkách tisíc. Ten MTR stojí asi 6000.
Byl byste někdo schopen doporučit nějaký "lepší" ale jednoduchý nebo mám koupit ten MTR01, se kterým jsem celkem spokojen?

Děkuji za názor.

Kručinský