OT: rekonstrukce vozovky

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Neděle Říjen 25 22:28:02 CET 2020

Sice jste nám utajil, o který vjezd se jedná, ale dá se to najít, takže:
- buď to udělali podle dokumentace, pak to vidím tak, že vy budete muset
upravit betonovou hranu a přivařit na obě křídla vrat svařenec jako máte
na tom nižším křídle,
- nebo to neudělali podle dokumentace, pak můžete po nich chtít zásah.

Podle panoramy byl ten vjezd hodně divoký už předtím, ať městský
asfaltový chodník, tak váš betonový práh. Osobně bych zkusil se
domluvit, odřezat beton by neměl být problém, za problémy při kolaudaci
to nestojí.

Jako starosta bych s firmou raději domluvil to obroušení betonu i to
přivaření těch trubek na stávající vrata. Pokud byste na mě vyrukoval s
požadavkem na "nová vrata", asi byste u mně nepochodil a nechal bych to
na stavebním úřadu a případné kolaudaci.

A určitě jednejte s investorem - městem, to tam bude i po převzetí
stavby, po zaplacení se vám na to firma zvysoka ...

Standa

P.S.: Mimochodem, tohle je asi první případ, o kterém slyším, kde klesá
nivelita. Většinou se cpou při rekonstrukcích nahoru...