Re: teplotní čidla ve vrtu

Sobota Říjen 24 22:53:01 CEST 2020

Pokud to nebude úplně přilepené, myslím že to taky nevadí. Plast2000 je
určený k zalívání konektorů a výborně drží na mědi (nevím, jak na cínu).
A i kdyby tam vznikla mezera řádově v mikronech dlouhá několik mm, ta
voda snad může mít dostatečně velký odpor. Čidlo je napájené proudem 1
mA a drží na sobě tvrdé napětí, malý svodový proud by neměl nic
ovlivnit. Aby se to nesežralo elektrolyticky, nebudu nechávat měření
teploty trvale zapnuté, ale jen když se chci podívat.
Anděl

Anděl