[OT] "Kmitaci naradi" a jeho vhodnost

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Říjen 23 10:48:06 CEST 2020

Zdravim,
presne tak: je to dobre na drobne prace.
Zkousel jsem s tim obroust futra (a to bylo jenom lak na dreve), silene sado-maso.
tedy spis maso ...
uhlova bruska je lepsi, ale pokud ten nater drzi (obycejne ty cementove drzi fest),
tak je lepsi nejaky majzlikem, anebo priklepkou, ve ktere je siroke dlato.

ale treba zednik u nas to sundaval obycejnou spachtli: nejdrive zed namocil, nechal stat
a pak to uz slo celkem snadno - tedy jemu to slo celkem snadno, aspon to tak vypadalo :)

jinak jakekoliv brouseni dela neskutecny bordel (prach ve vzducu), s tim je treba pocitat.
pokud v kotelne je i kotel, je dobre ho predtim neprodysne uzavrit, jinak to muze dopadnou docela spatne
vlastni zkusenost, kdyz mi tvrdili, ze kotel je uplne uzavreny ...
ale pak cistit drhnouci potenciometry, kontakty prepinacu, ofukovat elektroniku  to byla dobra fuska

  Sam