Virtualna hw-listovica

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Čtvrtek Říjen 22 18:06:53 CEST 2020

Teamsy jsou super program, instalují se výhradně jako privátní instalace, malé taky rozhodně nejsou.

Pro běžné prohlížení příspěvků sice stačí webová verze, ale když si děti chtěly pustit výuku tak to vyžadovalo instalaci.
Zlatej Zoom.

Tomáš

 From:   Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
 To:   HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Sent:   22.10.2020 18:02
 Subject:   Re: Virtualna hw-listovica

Já také Teamsy nemusím, děti s tím teď dělají školu a vůbec to není intuitivní...

čtvrtek 22. října 2020 Richard Kaliciak <hw.kaliciak na stonline.sk> napsal(a):
Dobry den,
 osobna skusenost s MS Teams je, ze ten ma velmi dlhe oneskorenie
 (latenciu, aj jednu sekundu, a niekedy aj viac), co je velmi rusivy
 element, hlavne ak ma niekto druhy zapnuty zvuk cez repraky.
 Richard Kaliciak