Virtualna hw-listovica

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Čtvrtek Říjen 22 15:47:50 CEST 2020

Dobry den,
osobna skusenost s MS Teams je, ze ten ma velmi dlhe oneskorenie
(latenciu, aj jednu sekundu, a niekedy aj viac), co je velmi rusivy
element, hlavne ak ma niekto druhy zapnuty zvuk cez repraky.
Richard Kaliciak