RE: Re[2]: Co to je za součástku?

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Středa Říjen 21 12:44:32 CEST 2020

Díky za odkaz.
Vidím že důležitý rozdíl oproti odporu je že výrobce deklaruje zvětšení odporu při překročení zátěže v definovaném čase minimálně 100x a že při tom nevznikne riziko požáru.
Učený z nebe nespadl, zato blbce jako by shazovali 😊.

Zdravím
Ladislav Kručinský

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Monday, October 19, 2020 11:14 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Re[2]: Co to je za součástku?

U normálního výrobce garantuje dodržení katalogových parametrů, pokud uživatel zajistí katalogem požadované okolnosti.

U fusible garantuje i chování jako pojistka, např. uvádí fusing characteristics:
http://www.farnell.com/datasheets/2045763.pdf

PH

Od: Krucinsky, Ladislav<mailto:ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>
Já bych se rád dotázal jaký je rozdíl mezi R10Ohm/1W a FR10Ohm/1W ?
U toho FR je třeba nějak definovaná rychlost rozpojení obvodu v závislosti na míře přetížení jako u pojistky?
Děkuji za dovzdělání, doteď jsem netušil že cosi jako "fusible resistor" existuje.