vyska hladiny v trativode

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Říjen 20 11:40:58 CEST 2020

zdravim vospolok

mam myslienku spravit si merac vysky hladiny v trativode. Je skoro duty
(bednicky od piva), vysoky asi 1.5 metra. Na tych 1.5 metra by to chcelo
aspon tych 10 urovni (viac lepsie). Chcem to napajat nejakymi
tuzkovkami, vysielat sa to bude bezdrotovo.

Prislo mi teraz 50ks jazyckovych kontaktov, tak myslienka by bola snimat
to nejak procesorom raz za cas (inak by spal). Kontakty by boli v
trubke, okolo by plaval(i) magnet(y).

Teraz, dat tam milion kontaktov (aby sa prekyvali) a nejak maticovo
zistovat stav po prebudeni (jeden ma 14mm). Toto sa mi moc nepaci.

Alebo dat len tolko, kolko urovni chcem, procesor pri zmene na pine
prebudit a pametat si stav?

Alebo nieco uplne ine? Na nejake mechanicke lankove tam nie je miesto,
musim sa mestit medzi prepazky v prepravkach. Mozno kapacitne, ale
neviem ci by som take nieco v mojich podmienkach vedel zrealizovat. A
musi to mat "ziadnu" spotrebu, kedze to bude z bateriek napajane
(elektrina na blizku nie je).

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.