Virtualna hw-listovica

balu balu na k-net.fr
Pondělí Říjen 19 20:59:59 CEST 2020

No jednoducho... Kazdy si pripravi prezentaciu, tak 2-3 slajdy a mozeme
to spustit. Kontroverzne temy urcite iniciuju aj prekrikovanie,
oneskorenie signalu tomu doda uplne novy rozmer :-)

Pecenu kacicu s kapustou a loksami som mal v sobotu na veceru, mam tu
cerstvo otvorenu velku flasu Remy Martin XO konaku, z roboty mozem
dotiahnut nieco radioaktivne. Myslim, ze som pripraveny :-)

b.