dvbt2

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Říjen 19 17:31:42 CEST 2020

dobry den
zkusil jsem jinou antenu s vyhozenym zesilovacem a nechytl jsem skoro nic,
Ale ted jsem prenesl televizi a spektrak do spodniho bytu celkem 15m
slusnyho koaxialuza puvodnim zapojeni
a chytil jsem vsechno a pekne to hraje i nejaky nemce.
Zkusim to vecer zase zmerit ,jestli uvidim rozdily a napisu.
diky fanda