COM port na remote desktop

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Říjen 19 10:20:15 CEST 2020

Tak vyřešeno. Problém nebyl v Remote desktop, ale v tom, že Money S3 čeká
na ENTER po zaslaném scanu ze čtečky. Bez toho nezobrazí data ze čtečky ani
v testovacím poli. Profesionální čtečky jako Zebra nebo Datalogic ENTER v
defaultní konfiguraci obvykle neposílají a musí se to zapnout v konfiguraci
- ADD AN ENTER KEY (CARRIAGE RETURN/LINE FEED).

Po této triviální úpravě vše funguje jak má i přes RDP.

Díky všem.

HP

pá 16. 10. 2020 v 18:44 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>