Re: Hodiny z Lidlu ( bylo : Re: Mikrokrokování hodin .......

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Říjen 18 18:16:25 CEST 2020

Kdysi mi tady někdo poradil

http://tinyurl.com/6rguoul
To je dlouhodobě stabilní vlhkoměr, Něco takového vyrábělo před revolucí i ZPA.
A hodiny můžete otestovat ve velkém igeliťáku, a přidat k nim nasycený roztok vhodné soli.
Mám někde tabulku solí vhodných pro kalibrace, ale zrovna ji nemohu najít.
Lubor